reklama

O pozitívnom prístupe k veciam

Včera si ma mama zavolala takzvane na koberček. V našich podmienkach, keďže sme obe podľahli zlým bacilom (a hádame sa o to, ktorá bude variť a ktorá umyje riady, aby sme tu neboli v úplnom bordeli... mama väčšinou lepšie frfle ako ja, tak to všetko ostáva na mňa), to vyzeralo tak, že som jej sedela na posteli, vypúšťala sople, ona sa dusila svojim bronchitídnym kašlom a v prestávkach mi vyrozprávala nasledujúci dojemný príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"Minule som stretla v autobuse našu susedu. A hneď sa ma pýtala, či si doma.."
(v tejto chvíli na mňa hádže podozrievavý pohľad)
"Tak jej hovorím, že áno, ako to viete?. A ona, že ´No viete, vždy, keď sa Romanka vráti domov, tak sa začne v celom bloku ozývať hudba. A ona sa nejak venuje hudbe, pravda? Lebo takú inú, takú starú, ona tam ten jazz a blues stále púšťa...´ ´To teľa to dáva riadne nahlas, čo?´ ´No.. mne to nevadí, ja si to rada vypočujem a sa aj zoznámim s novými vecami, čo som nepoznala.´"

Viete, moja suseda je tiež na maródke teraz. A vôbec mi nepríde trieskať na dvere a nadávať, že prečo tu s tým zasa vyvreskujem. Ona sa teší. Viem si ju predstaviť, ako leží v posteli, pokyvkáva hlavou do taktu a usmieva sa. 



Ona isto vie,že nervy a zbytočný hnev organizmu neprospievajú.

Romana Dériková

Romana Dériková

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

moja mama hovorí, že sa lesknem ako koňovi gule.sedlák v meste. študent. barista. čašníčka. učiteľka angličtiny v nízkoprahu armády spásy. dobrovoľník v sociálnych službách. nehorázne sarkastický trúd. náhodný cestovateľ, stopovateľ. a sem tam o tom všetkom rada niečo zdelím. Zoznam autorových rubrík:  rmn the cestovateľIsn´t this ironic?Romanka kuchtíStretla som...Zápisky z frontovCítimLondonThis is musicNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu