reklama

O chlapských chlapoch a ženských ženách

...a iných, takmer vyhynutých, druhoch.  Dnešnej dobe sa dá vyčítať nekonečno vecí. Môžeme začať teraz a skončiť len preto, že nám z toľkého rozprávania tak smrdí z úst, že nás nikto nechce počúvať, a aj tak nespomenieme všetko. Ja by som však problémy bežnej populácie plnej bežných ľudí-milión rada hodila obyčajným poukázaním prstom na jeden fenomén.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

!!!!ženské časopisy!!!!!

Milé ženské časopisy, neznášam vás!
A nie preto, že tam vycapujete vraj dokonalé ženy s dokonalými krivkami. O hebkosti ich pleti už ani nehovorím. To mi je jedno. Je mi jedno aj to, že tam vyberáte také kúsky oblečenia, z pohľadu na ktoré sa mi chce grcať. A z pohľadu na ich ceny omdlievam. Dokonca aj tie hrozné ženské poviedky plné klišé slovných zvratov (a ja plná zvratkov) sú mi ukradnuté a veselo ich hádžem na hlavu.

Ale preboha!!! Prečo, no povedzte mi, PREČO!!!???? ste museli tak zženštiť mužov?
A ani teraz nenarážam na čas stráveným pred zrkadlom, či iné prejavy metrosexuality. Ale kde. Táto zženštelosť je aspoň viditeľná. Ale tá zženštelosť u akože normálnych bežných chlapov! 
To!
To budem ľutovať navždy!

To, že chlapi pristúpili na hry dementných ženských časopisov o akejsi "rovnocennosti" pohlaví, že si nechávajú ženskými časopismi (tie časopisy majú chápadlá v podobe ženských v úlohe matiek, priateliek, sestier, spolužiačok, kolegýň apod.) skákať po hlave a hrať veľmi divnú formu, aby sa z ich žien nestali hysterky.
Vadí mi to.

Nie som submisívna žena, ktorá chce, aby ju chlap bil, utláčal, vydržiaval a rozkazoval, čo a ako. Nie, ja chcem len byť ženskou ženou pre chlapského chlapa. Pre chlapa, ktorý je schopný ísť za tým, čo chce (nie som staromódna, keď si myslím, že chlap má baliť ženu. vidím v tom len prejav jeho cieľavedomosti a sebadôvery), pre chlapa, ktorého nemusím ťahať v živote ja. Takého, od ktorého sa je čo učiť a čo mi má o čom rozprávať. Takého, čo ma bude schopný zahriaknuť, keď ma pochytí hystéria. Lebo tá občas prepadne každú. 

Preboha, to, že som skvelá, úžasná, krásna a podobne, mi môže hovoriť aj papagáj, keď ho to naučím. 

A keďže je nás vlastne viac, tak budem hovoriť v množnom čísle.

Nás baví sledovať vašu detinskosť, súťaživosť, silu, samčiu dominanciu a zároveň priateľskosť a nehu. My naozaj nechceme, aby bol vzťah iba o nás, sex len o našom orgazme a riešenie problémov podľa ženských časopisov.

Nás baví mať pri sebe chlapov.

Chlapov, ktorí rozumejú tomu, že ženské sú hysterky, ktoré lezú na nervy a skáču po hlave (a odrážajú sa pri tom ušami, tak veľmi naopak je náš svet). Ktorí rozumej tomu, že ženy toto robia len preto, že im to chlap svojou zženštilosťou magazínovou dovolí. Ktorí vedia zahriaknuť, zvýšiť hlas, pevne objať.

Nepočúvajte ženské časopisy, ktoré píšu o tom, ako sa máte vzdať celého svojho úžasného chlapského ega v prospech ženskej zmätenosti. To všetko sú len zmätené výkriky, ktorých hlasové majiteľky nerozumejú tomu, že potrebujú pevne jemnú ruku, ktorá ich ladne prevedie životom. 

Viete, tie ženy v ženských časopisoch (a všetky ďalšie ženy, ktoré im dávajú za pravdu) nevedia byť samé sebou a samé so sebou. Potrebujú mužov, ktorým budú doskakovať po hlave a potom sa vypisovať a vyrevúvať kamarátkam, aký to je debil.
Ženská žena však vie existovať sama. A keďže je tak silnou osobnosťou, tak jej chlapský chlap musí byť skutočne silným a výnimočným. 

Preboha, robte so sebou niečo, na tú zmäkčilosť a úbohosť, ktoré predvádzate, sa už nedá pozerať.

pikoška na záver: autorka tohto textu je zamilovaná do chlapského chlapa, s ktorým sa spoznala strašne opitá a hučiaca do neho rôzne ponižujúce a zosmiešňujúce kecy o tom, ako nie je chlap, pretože nie je schopný ju zastaviť a vylepiť jej napríklad facku. on jej tú facku teda fakt vylepil. a smejú sa na tom dodnes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

motá mnou silná rozhorčenosť, takžé akékoľvek textové nejasnosti mi prosím oznámte :) aha, a samozrejme viem, že nehovorím za všetky ženy. skôr sa ozývam menšinovo.

Romana Dériková

Romana Dériková

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

moja mama hovorí, že sa lesknem ako koňovi gule.sedlák v meste. študent. barista. čašníčka. učiteľka angličtiny v nízkoprahu armády spásy. dobrovoľník v sociálnych službách. nehorázne sarkastický trúd. náhodný cestovateľ, stopovateľ. a sem tam o tom všetkom rada niečo zdelím. Zoznam autorových rubrík:  rmn the cestovateľIsn´t this ironic?Romanka kuchtíStretla som...Zápisky z frontovCítimLondonThis is musicNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu